Masterclass:

ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z KLIENTKĄ

regulamin | komunikacja | ścieżka klientki

Stylistko fryzur, czy masz dość...


...chaosu w komunikacji z klientkami i odpowiadania ciągle na te same pytania?

...klientek, które spóźniają się na czesanie, lub nie przychodzą wcale?

...prób negocjowania ceny podczas wizyty?

...stresujących sytuacji w kontakcie z klientkami, które odbierają Ci radość z pracy i pewność siebie?

Masterclass: organizacja współpracy z klientką

to Twoja odpowiedź na wszystkie te problemy.

Stworzyłam go z myślą o stylistkach, które chcą zbudować profesjonalny wizerunek, wprowadzić porządek w pracy i cieszyć się spokojem w relacjach z klientkami.

A przy tym budzić zaufanie, umacniać się na pozycji eksperta i sprawić, że zadowolone klientki będą polecać Cię dalej!

Dla kogo jest ten masterclass?

Dla stylistek, które chcą uniknąć sytuacji, w których klientka:

  • Spóźnia się na wizytę lub nie pojawia się wcale.
  • Negocjuje cenę lub oczekuje zwrotu zadatku kiedy nie skorzystała z wizyty.
  • Pospiesza je podczas pracy.
  • Rezygnuje z usługi przez brak jasnych informacji lub słabe pierwsze wrażenie.

Dla stylistek, które:

  • chcą zmniejszyć stres, zyskać pewność siebie i skoncentrować się na tym, co kochają najbardziej – stylizacji włosów.
  • pragną rozwijać swój biznes i przyjmować coraz więcej klientek,
  • chcą budować wizerunek ekspertki
  • boją się pracy z klientkami, czują się przy nich mniej ważne i czują, że muszą spełniać ich wszystkie zachcianki


Czego się nauczysz?

  1. Tworzenie regulaminu, który chroni Twoje interesy:
  • Jak jasno określić zasady dotyczące spóźnień, rezygnacji, płatności i zmian terminu.
  • Jak upewnić się, że klientki zapoznały się i zaakceptowały zasady.
  1. Analiza i plan ścieżki klientki:
  • Jak zaprojektować idealny proces – od pierwszej wiadomości aż po podziękowanie po wizycie.
  • Co zrobić, by klientka czuła się pewnie i zrozumiała wszystkie szczegóły dotyczące usługi.
  1. Organizacja zapisów:
  • Jak uporządkować system rezerwacji, by uniknąć chaosu w kalendarzu.
  1. Pierwszy kontakt z klientką:
  • Jak stworzyć świetne pierwsze wrażenie, które buduje zaufanie.
  • Sposoby na efektywne odpowiadanie na pytania i rozwiewanie wątpliwości klientek.

Czy wiesz, że...

jeśli nie masz widocznej, klarownej oferty i zasad współpracy, część klientek w ogóle nie odezwie się do Ciebie, mimo że podobają im się Twoje prace?

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz! Nie zmarnuj tej szansy!

Dlaczego warto wziąć udział? Ten masterclass pomoże Ci:

Ograniczyć stres i trudne sytuacje w pracy.
Regulamin pomoże Ci zapobiegać sytuacjom tego typu oraz rozwiązywać je bez stresu, jeśli mimo wszystko się pojawią.
Zyskać pewność siebie i poczucie kontroli.
Poczujesz w końcu, że wiesz co robisz i nie dasz się łatwo zbić z tropu.
Wprowadzić porządek w organizacji pracy,
co pozwoli Ci skupić się na stylizacji i pozyskiwaniu nowych klientek.
Zbudować wizerunek profesjonalistki,
która od początku do końca wie, co robi.
Zadbać o komfort klientek i ich pozytywne doświadczenie,
co zwiększy liczbę poleceń i zadowolenie z Twojej pracy.
Wzbudzać w klientkach zaufanie.
Poczują, że są w profesjonalnych rękach, dzięki czemu cały proces współpracy z Tobą będzie dla nich przyjemnością.

Każda uczestniczka Masterclass otrzyma:

  • KREATOR REGULAMINU - edytowalny dokument do stworzenia własnych zasad współpracy
  • TABELĘ ZAPISÓW, która usprawni proces komunikacji,
  • przykładowy PORADNIK KLIENTKI.

Dołącz do grona profesjonalistek, które pracują z klientkami na własnych zasadach!

Nie pozwól, by chaos rządził Twoją pracą. Zamiast tego wprowadź sprawdzone zasady, które ułatwią Ci życie i zbudują Twój autorytet.

Kupując szkolenie otrzymujesz roczny dostęp do nagrania masterclass oraz bonusy: kreator regulaminu, tabelę zapisów i przykładowy poradnik klientki.

Uwaga!

Jeśli masz szkolenie Fundamenty Stylizacji fryzur NIE KUPUJ TEGO MATSERCLASSU - masz go w bonusie!

Jeśli masz Ścieżkę Sukcesu lub Plan na biznes - również masz już to szkolenie - nie kupuj go!

Dostęp otrzymujesz na rok od momentu zakupu.

Oczywiście, pamiętaj tylko żeby podać dane do faktury podczas zakupu.

Szkolenie już się odbyło, po zakupie otrzymujesz dostęp do nagrania live.